Appearance
Версия 53 от 02.11.2023 г.
1. Добавена е възможност за извършване на Диспансерно посещение по шаблон по подобие на шаблоните за Профилактично посещение.
Избира се бутон 'Диспансерно посещение'

Избира се диагноза от падащ списък 'Избор на водещо МКБ', за която ще се съзададе диспансерния преглед.

Маркират се необходимите дейности за диспансерния преглед - изследвания, прегледи

2. Добавен е екран за смяна на парола;
През профилната иконка(горе вдясно) се отваря списъкът с местоработи за избор. Там се натиска на линка с имената и имейлът на потребителя.

В отворения таб Лични настройки се отива на надпис 'Вход с парола' и се натиска на бутон 'Промяна на паролата'

Във формата за промяна на парола се дава възможност да се копира нова, вече генерирана парола. Има бутон за попълване на генерираната парола и бутон, с който се предлага друга парола. Ако потребителят иска сам да зададе парола, я попълва в поле 'Нова парола', както и в поле 'Потвърдете новата парола'. Задължително трябва да се следват изискванията за парола, указани във формата.

3. Добавени са възможности за ресет на забравена парола и промяна на e-mail и потребителско име;
В екрана за Лични настройки има възможност(линк) за промяна на e-mail адрес и потребителското име. Това става след натискане върху линка.

Отваря се форма за промяна на e-mail адреса, който по подразбиране играе роля и на потребителско име.

4. Добавена е възможност за вход с КЕП (електронен подпис);
В старницата за вход в Хипократ Cloud има секция 'Други варианти за вход'. Там се натиска бутон 'Вход чрез КЕП'.

5. Добавени са предупредителни съобщения при опит да се прегледа отписан или починал пациент;
Когато за даден отписан или починал пациент се съзаде ново посещение, излиза съответното предупредително съобщение


6. При въвеждане на нов пациент да се зарежда автоматично пощенския код след избор на Населено място;
Когато се създава нов пациент и се избере населено място в секция 'Адресна информация', автоматично се зарежда пощенският код на населеното място

7. Неосигурените и отписани пациенти се оцветяват в различен цвят;
В таблицата с пациенти всички редове за неосигурени и отписани пациенти са оцветени в различен цвят, а когато се влезе в Основни данни на даден неосигурен пациент, в лентата с имена на пациента надписът (Неосигурен) се оцветява в червено, както е в основнота таблица със списъка с пациенти.


8. Добавена е възможност за корекция на състоянието на фискални устройства (Активно/Неактивно);
В таблица Фискални устройства(меню Управление/Фискални устройства) се натиска бутон Редактиране за дадено устройство. Има опция за деактивиране на фискалното устройство чрез натискане на чекбокс Неактивно и бутон Запис.


9. Всички справки са изнесени от сегашното меню Отчет, в отделно меню Справки;


10. Добавена е справка, която показва неподписаните амбулаторни листа, в случаите на интеграция с таблет за подписване;
В меню Справки е добавена справка за амбулаторни листа, които не са подписани все още с таблет. Те са показани като списък в таблица за даден период от време.

11. Добавена е опция, в която се задават минимални минути между прегледите, за които искате програмата да ви предупреди при издаване на следващ преглед;
Минутите се попълват от меню Настройки/Потребителски настройки в поле "Проверка за минути между прегледи".

Ако се започне нов преглед преди да е изтекло това минимално време, се показва предупредително съобщение.

12. Добавена е възможност за ограничаване на достъп от потребители до Отчет по чл. 37;
Потребител, който не е маркиран като Собственик/Админ в меню Управление/Настройки на служителя, не трябва да вижда Отчет по чл.37 в Отчети

13. Добавен е бутон за запис на XML-а на месечния отчет във файл.
В меню Отчети/Амбулаторен отчет има възможност за записване на месечния отчет като XML файл през бутон 'Запис на отчет'
